Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooie foto van het spuug.

Ik ben zo vrij geweest 'Schuimcicade of spuugbeestje' naar de opname-omstandigheden te verplaatsen, want het beestje heeft een Nederlandse naam, al is die nog niet in gebruik bij de officiële instanties. Een Engelse naam heeft hij wel officieel; die heb ik ook meteen maar ingevuld.

Groeten, Robert

:
 
Page 1 of 1