Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Heel mooi Paul. Wat is het formaat van deze vlinder?
Ik zie in vlindertuinen wel eens iets gelijkends zitten en dat zijn dan erg grote vlinders.
Gr.
@d

Iets groter dan een grote vos/rouwmantel denk ik. Deze was niet extreem groot.

Een prachtig soort

:
 
Page 1 of 1