Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Hier hou ik van.

Prachtig zo zwaar onder de dauw!
gr.
@d

Had een goede geweest voor de opdracht.

Knap stukje fotografie Jurgen met de 100-400 mm ?

Groet Kees

@Kees, nee met de Olympus 60mm F2.8 Macro.

Grt. Jurgen.

Ook deze combi presteert goed Jurgen

Fraai hoor, goed geraakt!
Groet, Sjors

Fraaie opname!

:
 
Page 1 of 1