Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


De naam is ook zo leuk hè? Mooi vastgelegd Cor.

Groet, Robert

Mooi duo. Leuk dat links de bloem scherp is en rechts de "haartjes".
@d

Op deze foto kan je de gekozen scherptediepte goed waarnemen.
Een leuke bijkomstigheid.
mooie foto Cor.
Gr Nico

Prima foto Cor!

Heel fraai van kleur en scherpte Cor!
groet van Nel

Scherpte mooi verdeeld, de haartjes zijn echt haarscherp. Mooie bloem.

Gr. Ben

Bedankt voor de reacties en de gegeven nominaties.

Heel mooi Cor!
Groeten,
Paul

Goed gevonden om er zo twee in beeld te nemen. Heerlijke kleuren.

Een fotogeniek bloempje, staat er prachtig op.

:
 
Page 1 of 1