Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Wijnand van Buuren on Sun 02 Jun 2019, 9:12
Onheilspellend vind ik zelfs eufemistisch uitgedrukt... Ik zou het desolaat hebben genoemd. Maar dat is een semantische invalshoek. De foto vind ik schitterend.
sieb on Sun 02 Jun 2019, 23:11
Filmisch beeld (Cormac McCarthy, the Road, dat soort wereld), door de combinatie van dat vreemde, verlaten landschap en die drukkende wolkenlucht. Groet, Sieb
HenkvanOosten on Mon 03 Jun 2019, 14:24
Prachtige foto, geeft het gevoel dat je alleen op de wereld bent.
Nel R on Mon 03 Jun 2019, 19:26
Heel mooi beeld, prachtig van kleur ook. groet van Nel
Pieter LJ on Mon 03 Jun 2019, 21:19
Mooi, spooky.