Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi scherp en fijn dat de zon even verstek liet gaan.
Dat de libel op deze ondergrond zit boeit mij niet, met nachtvlinders heb ik ook vaak dit "probleem"; het gaat primair om het onderwerp.
Libel steek zo mooi af, ook qua kleur.
Heerlijk enthousiast verhaal, lees ik graag!

Groeten,
@d

Mooi scherp, fraaie opname.
groet van Nel

Mooi van scherpte en kleur.

:
 
Page 1 of 1