Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Heel mooi
Truus

Leuk experiment en goed geslaagd ook. De verzadiging van de kleuren had misschien een tikje minder mogen zijn. Maar is smaak.
gr, Pieter

Ik hou hier wel van, bezondig mij er ook vaak aan.
De resultaten zijn niet altijd goed, maar het blijft een uitdaging.
Gr Nico

Het rood knalt er behoorlijk goed uit.
Groet, Sjors

Mooie details in de bloemen en best wel heel erg rood maar prachtig om te zien.

Gr. Ben

Dank voor de reacties! Inderdaad wellicht iets over de top!

Groeten,

Andius

:
 
Page 1 of 1