Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Fraai scherp in beeld en goed belicht.
gr, Pieter

Ja Maximapark, wat wil je Smile)
Prachtige foto in alle opzichten Ad.
Gr Nico

Een heel fraai vlinderke met een behoorlijke winteroutfit.
Staat er goed op.
Groet, Sjors

Zo zeg, die heeft een flinke bontmuts op.

Nog nooit van gehoord/gezien.

Grt. Jurgen.

Prachtige vlinder, mooie scherpe opname.

Gr. Ben

Prachtige vlinder, mooie scherpe opname.

Gr. Ben

Mooi vastgelegd Ad.

Groeten, Robert

Dank voor de reacties!
@ Nico: ik had de link koningsmantel-Maximapark nog niet gelegd. Scherp opgemerkt:-)

Groeten,
@d

:
 
Page 1 of 1