Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


De vlinder had iets meer ruimte mogen hebben. Staat er wel keurig op.
Groet, Sjors

Mooi scherp Cor en dat met open diafragma en uit de hand!
Gr.
@d

Leuke compositie Cor.
Vlinder staat er goed op.
Gr Nico

Knap gedaan zo uit de hand, prachtig scherp. Mooie soort, hier nog niet gezien.

Gr. Ben

Prachtig scherpe foto.

Staat er fraai scherp op cor

Gr johan

Wat een scherpte, en wat een details ..... . Heel fraai

Bedankt voor jullie reactie en de nominaties.

:
 
Page 1 of 1