Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Heb je geluk gehad dat het vlindertje er niet vandoor ging met het in de schaduw plaatsen... Fraai geplaat en proficiat met de primeur.
Groet, Sjors

Prachtsoort, mooi scherp gefotografeerd. Goed van je eigen schaduw gebruik gemaakt en je bofte dat de vlinder dit even toeliet.

Gr.
@d

Vlinder prachtig, het plantje wat minder
gr, Pieter

@ Pieter LJ, ik zal volgende keer vragen of ie misschien op een mooiere plant wil gaan zitten.

Wat een geluk.
Mooi deze prachtige vlinder vast gelegd.

Groetjes Jet

:
 
Page 1 of 1