Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Robert Rodenburg on Fri 07 Jun 2019, 10:13
Mooie vangst. Wel wat veel contrast door de zon, maar daar kun je weinig aan doen. Ja, die omgeving bij Obsteig is schitterend. Ik zat daar eens in een veld langs de weg tussen Nassereith en Obsteig in. Een bloemenzee was het. Groeten, Robert
Martin Verbeeten on Fri 07 Jun 2019, 11:25
Hallo Robert. Die bloemenzee is/was er nu weer. Prachtig gezicht met nog besneeuwde bergen op de achtergrond. Helaas, maar begrijpelijk, waren de boeren al dat moois al gedeeltelijk aan het maaien. Hopelijk komt er nog een 2de bloei. groet Martin
Ad Sprang on Fri 07 Jun 2019, 13:08
Doet z'n naam eer aan, gewoon overdag in de zon! Prima totaalbeeld zo. Gr. @d