Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooie vangst. Wel wat veel contrast door de zon, maar daar kun je weinig aan doen.

Ja, die omgeving bij Obsteig is schitterend. Ik zat daar eens in een veld langs de weg tussen Nassereith en Obsteig in. Een bloemenzee was het.

Groeten, Robert

Hallo Robert.
Die bloemenzee is/was er nu weer. Prachtig gezicht met nog besneeuwde bergen op de achtergrond. Helaas, maar begrijpelijk, waren de boeren al dat moois al gedeeltelijk aan het maaien. Hopelijk komt er nog een 2de bloei.

groet Martin

Doet z'n naam eer aan, gewoon overdag in de zon!
Prima totaalbeeld zo.
Gr.
@d

:
 
Page 1 of 1