Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Prima foto van de weidebeek!
Groet, Sjors

Fraaie scherpte Jurgen , mooi geheel zo.

gr Johan

Zeer mooi!

Prima opname.

Hele mooie opname.

Groetjes Jet

Ja, mooi helemaal scherp.

Willem

Mooi beeld zo op zo'n bedauwde aar.
Alles prima qua licht en scherpte.
gr.
@d

:
 
Page 1 of 1