Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Willem Verhagen on Thu 13 Jun 2019, 20:30
Dat was ook een leuk tripje. De distelvlinder staat er mooi scherp op. Het dwergblauwtje in je blog is een klaverblauwtje. Willem
koekieman on Thu 13 Jun 2019, 20:45
@Willem, dankjewel voor de correctie. Groet, Sjors
Jurgen Maassen on Fri 14 Jun 2019, 5:07
Staat er mooi op Sjors. Ik heb er dit seizoen nog geen ene gezien. Grt. Jurgen.
Ad Sprang on Fri 14 Jun 2019, 8:18
Mooie actieve houding en goed in de scherpte. Bij deze soort vind ik de buitenkant vleugel altijd erg fraai. Gr. @d