Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Dat was ook een leuk tripje. De distelvlinder staat er mooi scherp op. Het dwergblauwtje in je blog is een klaverblauwtje.

Willem

@Willem, dankjewel voor de correctie.
Groet, Sjors

Staat er mooi op Sjors. Ik heb er dit seizoen nog geen ene gezien.

Grt. Jurgen.

Mooie actieve houding en goed in de scherpte.
Bij deze soort vind ik de buitenkant vleugel altijd erg fraai.
Gr.
@d

:
 
Page 1 of 1