Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


super opnamen mooi makro

Goed dat je dit prachtige insect gered hebt. Aan de voet van een Eik vindt het z'n weg wel weer.
Mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt; prima pose waarbij het "gewei" een fijn accent krijgt.
@d

Goed bezig geweest Nel. En een mooie compo en opname ervan weten te maken.
gr, Pieter

Een pracht exemplaar en een pracht opname.
Hoe bevalt de Rx10m4 Sony,,,,,'
a.d.fotos te zien een succes....

Grtjs.Frans

Gaaf, wat een beesten blijven het ook.

Ja Frans de camera bevalt me uitstekend. Zeker bij wandelingen en fietstochten. Goed mee te nemen. Niet zwaar. En prima resultaten.

Dank voor je reactie,,,ik overweeg om deze RX10 4
te kopen maar twijfelde over de resultaten,,,,,
Maar de twijfel is minder na het zien van je foto’s ,en de goede recensies over deze Sony.

Grtjs. Frans.

Mooi portret van deze reus.

Geweldig Nel en dat met de sony , ....dus in veel disciplines toepasbaar .
Prachtige foto . Gr Bert

:
 
Page 1 of 1