Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
momo on Sat 15 Jun 2019, 11:24
super opnamen mooi makro
Ad Sprang on Sat 15 Jun 2019, 11:29
Goed dat je dit prachtige insect gered hebt. Aan de voet van een Eik vindt het z'n weg wel weer. Mooi van de gelegenheid gebruik gemaakt; prima pose waarbij het "gewei" een fijn accent krijgt. @d
Pieter LJ on Sat 15 Jun 2019, 13:46
Goed bezig geweest Nel. En een mooie compo en opname ervan weten te maken. gr, Pieter
frbeuming on Sat 15 Jun 2019, 17:09
Een pracht exemplaar en een pracht opname. Hoe bevalt de Rx10m4 Sony,,,,,' a.d.fotos te zien een succes.... Grtjs.Frans
Paul Cools on Sat 15 Jun 2019, 19:03
Gaaf, wat een beesten blijven het ook.
nelappelmelk on Sat 15 Jun 2019, 20:46
Ja Frans de camera bevalt me uitstekend. Zeker bij wandelingen en fietstochten. Goed mee te nemen. Niet zwaar. En prima resultaten.
frbeuming on Sat 15 Jun 2019, 21:30
Dank voor je reactie,,,ik overweeg om deze RX10 4 te kopen maar twijfelde over de resultaten,,,,, Maar de twijfel is minder na het zien van je foto’s ,en de goede recensies over deze Sony. Grtjs. Frans.
Hendrik van Kampen on Sun 16 Jun 2019, 11:30
Mooi portret van deze reus.
Bert Veerman on Sun 16 Jun 2019, 15:48
Geweldig Nel en dat met de sony , ....dus in veel disciplines toepasbaar . Prachtige foto . Gr Bert