Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Applaus voor deze sfeerfoto,,,,, Titel,,,,,,, SSSStilte.


grtjs. Frans.

Heel mooi gedaan Hendrik, prachtige sfeer.
Groeten Henk

Sfeervolle pano Hendrik.
Gr Nico

Heerlijke ochtendsfeer. Hoe vroeg was dit? Kwart voor 5 denk ik zo...

@ Nel,

Deze foto is van 19 mei 4:55. Zon op voor Assen was toen 5:30. Maar we moesten natuurlijk eerst nog van Leeuwarden naar de Gasterse Duinen zien te komen.

Heerlijk beeld Hendrik.

Groet, Robert

De ochtendstond......... .

Boeiende uitleg inzake de techniek, maar voor mij een stapje te ver.

Knap werk, hele mooie sfeer en kleuren.

Grt. Jurgen.

Erg fijn, af en toe benijd ik de mensen die zo vroeg uit de veren kunnen, zoals nu
groet susan

Kan zo aan de muur.
Mooi hoor!
Groet, Sjors

Mooi beeld. De lijnen, licht, relief en diepte. Veel moois om naar te kijken.

Echt prachtig zeg!

prachtig
probeer Microsoft Image Composite Editor. Gratis en goed.

:
 
Page 1 of 1