Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Ja een heuse invasie van Distelvlinders. Wel vrij veel afgevlogen exemplaren inderdaad. Deze ziet er nog redelijk uit.
Groet, Sjors

Ik was vandaag in het park de Hoge Veluwe.
In een vijftal minuten fladderden er wel twintig voorbij, grote haast.
Één was zo bereidwillig even neer te strijken en daardoor wist ik dat het om de distelvlinders ging.
Mooie foto Ben.
Gr Nico

Vanmiddag hier opvallend veel doortrekkend, veelal bleke exemplaren.
Kon wel eens een goed jaar voor de soort gaan worden.
Dit lijkt ook zo'n trekker met al wat vlieguren op de klok. Scherp vastgelegd!
Gr.
@d

:
 
Page 1 of 1