Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Knap dat je de knutjes getrotseerd hebt en dit is een fraai resultaat.
Groet, Sjors

Mooi zo tegen de zon. Ik had van het weekend bij mijn zoektocht naar heideblauwtjes, ook mijn handen vol aan de knutten. Het lijken er meer dan anders.
gr, Pieter

Mooi zo met de zon erachter, prima belicht!
Enig idee hoe de dubbele rand van de zon is ontstaan?

Gr.
@d

Geen idee Ad, gelukje misschien?
grt Bertus.

Heel fraai vastgelegd!

Gaaf.

:
 
Page 1 of 1