Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi met al dat water, frisse winterse impressie.
groet van Nel

@ Nel, morgenochtend weer sneeuw, zal er weer heel anders uitzien. Dank en groet,

Een mooi wintersplaatje.

Cor, Dankjewel vanmorgen saai landschap , koude wind.
groet, Guido

Ik denk door de ijsvorming is het water mooi donker geworden en steekt mooi af tegen de warme strook daarachter.

Dank Adri. Op dit moment zit ik in Zuid Limburg ivm familie.
Groet Guido

:
 
Page 1 of 1