Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Adri Gr Nuelend on Thu 19 Feb 2026, 17:52
De winter houdt maar aan. Mooi om zo nog net wat sneeuw mee te pakken in dit beeld. Het zorgt zo voor een goed contrast met de dorre vegetatie.
guidomwm on Thu 19 Feb 2026, 21:30
Adri. als je goed kijkt zie je altijd weer nieuwe interessante beelden. Bedankt en groet uit Sittard. Guido
frbeuming on Fri 20 Feb 2026, 17:38
Bomen inspireren,, zo ook hier weer... grt. Frans...
guidomwm on Fri 20 Feb 2026, 18:13
Dankjewel Frans! Groet uit Xanten. Guido