Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


De winter houdt maar aan. Mooi om zo nog net wat sneeuw mee te pakken in dit beeld. Het zorgt zo voor een goed contrast met de dorre vegetatie.

Adri. als je goed kijkt zie je altijd weer nieuwe interessante beelden.
Bedankt en groet uit Sittard.
Guido

Bomen inspireren,, zo ook hier weer...

grt. Frans...

Dankjewel Frans! Groet uit Xanten.
Guido

:
 
Page 1 of 1