Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Dat is mooi David. Deze keer bij ons op nog geen 10 km afstand nauwelijks iets. Hier in Ugchelen net op de grens zag ik steeds bij Buienradar.

Je viel met je neus in de boter. Hier (Den Haag e.o.) alleen natte sneeuw die direct wegsmolt. Mooi de dwarrelende vlokken in beeld gebracht.

Willem

Mooi hoe de bochtige weg, met die sporen, je door het besneeuwde boslandschap voert. Mooie compositie, ( de loofboom rechtsvoor en de naaldboom linksvoor, daar tussendoor die weg)
Groet,
sieb

Sneeuwvlokjes tegen je neus en voor je ogen en een weg die mooi een onduidelijke diepte tussen bomen inslingert.

Bedankt allen voor de commentaren en nominaties.

groet,
David

Mooie lijnen in de sneeuw

:
 
Page 1 of 1