Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Schitterend, leuk je gisteren te hebben gesproken

Hoi Tom, zijn jouw foto's nog wat geworden?
was idd even leuk, zeker om een gezicht bij een naam te zien
gr, eric

Mooi gebied om reetjes te spotten. Zeker vanaf het water wanneer ze jou niet in de gaten hebben, kom je er soms vrij dichtbij.

Heerlijk dit is genieten. Een met zorg gekozen compositie, Naast de pose van de ree naar rechts zie je ook nog een diagonale lijn van de rechter onderhoek schuin naar links boven.
Hierdoor dwing je de kijker de foto op een bepaalde manier te lezen. Hier kom je rechts onder binnen, ga je via de ree schuin naar boven en wandel je via het riet het beeld weer uit. Ik ben ook altijd naar composities opzoek, als je hierop let worden je foto's zo veel mooier voor ons menselijk oog en brein.

gr Daan

:
 
Page 1 of 1