Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Hoi hester ,
ik vind het zeer aansprekend beeld. Spannend; is het echt mist of zijn het witte wieven?
Blijkbaar ben je wel goed thuis gekomen -Smile
groet susan

Hai Susan, KLM wieven zijn in de lucht. Met deze foto ben ik dan hopelijk nog goed thuis gekomen. Maar andere niet. Er waren myriaden brillanten die ik maar niet kon vangen in de camera, dus dat blijkt dan thuis wel een naar soort droom geweest. Groet, Hester



» Last edited by hesterb on Wed 27 May 2026, 21:38; edited 1 time in total

-Smile
Groet susan

De natuur aldaar, "met kunst en vliegwerk", maar wel fraai zo, wat fotografie vermag.
Mooi werk

Groet,
Sieb

Fraaie grondmist. Je was er ook vroeg bij.

De culturele elementen waren me niet opgevallen, als je niets gezegd had. Mooie sfeer, alleen is de nevel wat groenig, een smaakkwestie maar wel gemakkelijk te verhelpen.

Willem

:
 
Page 1 of 1