Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Opvallend fraaie opname!
groet Guido

Aan de ene kant totaal niet abstract, maar natuurlijk realistisch. Toch zit er ook iets abstracts. Door de simpelheid waarbij alles dun is, de evenwijdigheid, tegenoverstelling, geel precies in het midden, Geel tegenover blauwig dus twee kleuren, en de vlakke achtergond. Heerlijk om voor c/q in je lens te hebben.

Prachtig met de dauw en ook nog 2, mooie compositie

Wat een mooie combinatie. Ik zie ze hier alleen onder in de begroeiing helaas.

Yin en Yang, een prachtige compositie. Mooie soort natuurlijk ook.

Willem

Prachtig totaal beeld, compliment!
Groet, Tineke

Mooie foto met een prachtige compositie en bovendien heel scherp.
Groeten,
Paul

Mooie compositie. Lijken acrobatische toeren die ze uithalen.

Ik zou er gelijk een staande uitsnede van maken. Fraai geraakt.
Groet, Sjors

Geweldige plaat!

:
 
Page 1 of 1