Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Ja, vliegende insecten zijn lastig. Mij dit jaar nog niet gelukt (sowieso lukt mij dit maar een hoogst enkele keer). Leuk soortje met die mooie gele band over de vleugels.

Willem



» Last edited by Willem Verhagen on Sat 30 May 2026, 22:35; edited 1 time in total

Prachtig, ik kan niet wachten om ze ook weer te fotograferen.

Groet, Tim

:
 
Page 1 of 1