Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Vlieg en bloem staan er goed scherp op. Het lijkt me een Gele Morgenster, maar kan me vergissen. Die ene uitgebloeide bloemknop prikt bijna door mijn scherm Smile. Leuk beeld.

Dit is een Paardenbloem, zeker geen Gele Morgenster. De zweefvlieg staat er goed scherp op.

Willem

@Pieter en Willem, ik waag me maar niet aan determinatie van de bloem maar bedankt voor de fijne reacties!
groet, Guido

:
 
Page 1 of 1