Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Hee leuk, ook met een tele zie ik. Mooie balans tussen scherpte en onscherpte.

Hallo Adri, klopt. Ook tele. Ik probeer voorzichtig met de 100-500mm telelens ook meer close up opnames te maken. Om te voorkomen dat het onderwerp wegvliegt voor je een foto kan maken. Vooral met warmer weer kan het schelen om wat meer afstand te houden.

Een goede oplossing voor sommige momenten. Het is een dromerig beeld geworden.

Willem

Heel fraai, mooie soort ook.

Dat dunne stengeltje links beneden had ik zelf digitaal gesnoeid.

Grt. Jurgen

Mooi in deze setting.

Groet,
Eef

In 'n fraaie omgeving gefotografeerd. Prima scherpte op de kop.
groet van Nel

Hartelijk voor de leuke reacties. En ik zal eens zien hoe de foto zonder stengeltje is Jurgen.

:
 
Page 1 of 1