Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
susan meijnders on Tue 02 Jun 2026, 15:53
Prachtige foto, mooi patroon van het groen Toch kom ik de pix andere namen tegen?? Groet susan
daan de vos on Tue 02 Jun 2026, 19:22
De naam komt van waarneming.nl die hou ik altijd aan.
sieb on Tue 02 Jun 2026, 19:48
Mooie compositie, met dat beeldvullend groen. En aan de andere kant dat zwarte silhouet, als een soort van Zwarte Dood, voor de spinnen dan. Groet Sieb
Willem Verhagen on Tue 02 Jun 2026, 22:16
Een origineel beeld, mooi silhouet. Willem
Jurgen Maassen on Wed 03 Jun 2026, 4:34
Goed gezien en evenzo goed vastgelegd. Grt. Jurgen
Johan van Gurp on Wed 03 Jun 2026, 16:15
fraai wat een mooi blad.
Nel R on Wed 03 Jun 2026, 18:03
Vooral het patroon van het blad spreekt mij aan, en natuurlijk als bonus het insect! groet van Nel
Adri Gr Nuelend on Wed 03 Jun 2026, 18:11
Het blad op zich is al erg mooi. De schaduw van de wesp is ook lekker scherp afgetekend!
Tineke Strijbosch on Wed 03 Jun 2026, 18:27
Bijzonder leuk beeld. Groet, Tineke