Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Prachtige foto, mooi patroon van het groen
Toch kom ik de pix andere namen tegen??
Groet susan

De naam komt van waarneming.nl die hou ik altijd aan.

Mooie compositie, met dat beeldvullend groen. En aan de andere kant dat zwarte silhouet, als een soort van Zwarte Dood, voor de spinnen dan.
Groet
Sieb

Een origineel beeld, mooi silhouet.

Willem

Goed gezien en evenzo goed vastgelegd.

Grt. Jurgen

fraai wat een mooi blad.

Vooral het patroon van het blad spreekt mij aan, en natuurlijk als bonus het insect!
groet van Nel

Het blad op zich is al erg mooi. De schaduw van de wesp is ook lekker scherp afgetekend!

Bijzonder leuk beeld.
Groet, Tineke

:
 
Page 1 of 1