Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


GEWELDIG MOOIE foto. Fraaie kleuren, fraai licht en een fraaie soort.
Ik zou 'm zo aan de wand willen.
Groet, Sjors

Prachtige foto Nel, fijn om weer eens een foto van je te zien.
Groet, Tineke

heel fraai vastgelegd!
groet, Guido

Prachtig, staan precies mooi in de scherpte
Groet susan

Mooi Nel! Ik denk dat ik hem ook weet staan... Maar het is me daar nooit gelukt om de achtergrond zo rustig te houden. Komend weekend weer in de buurt.

Groet,
Ko



» Last edited by ko katsman on Tue 02 Jun 2026, 16:12; edited 1 time in total

Mooie serie van deze mooie Bijenorchis!

Groet, Tim

Een prachtig groepje en mooie, softe kleuren.

Willem

Ook deze is fraai. Beetje vignettering toegepast?

Grt. Jurgen

Een echt plaatje is het, mooi om te zien.

De misleiding prachtig in beeld gebracht.
Groet
Sieb

Heel speciale foto. Alle bloemetjes lachen de mensen uit die onwetend zijn en er aan voorbij gaan. Maar zo fotograferen zou mij niet lukken.

Schitterend, wat een kleuren en wat een mooie rustige achtergrond

Prachtig , wat een aantallen bij elkaar.

Goed gezien, en heel mooi gefotografeerd.
Groeten,
Paul

Je hebt er een fraaie plaat van gemaakt

Jurgen, inderdaad ietsje vignettering.
groet van Nel

:
 
Page 1 of 1