Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooi grafisch, deze foto.

Willem

Mooi stemmig beeld. Heerlijk om bij mist erop uit te gaan, diezelfde wereld, toch heel anders; boomparij komt mooi uit zo. Bankje voegt voor mi ook wel iets toe. Zit nog te dubben of ik met of zonder persoon op dat bankje zou prefereren (waarschijnlijk met, vanwege de vragen dat dat weer bij mij op zou roepen)
Groet,
Sieb

:
 
Page 1 of 1