Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Tineke Strijbosch on Fri 12 Jun 2026, 19:14
Tja…… gelukkig was ik zelf wel blij met deze foto. 😉
nelappelmelk on Fri 12 Jun 2026, 20:35
Ik ook! Maar zoals ik al meldde. Ik heb geregeld problemen met inloggen. Mooi van scherpte.
Willem Verhagen on Fri 12 Jun 2026, 21:06
Wind is vaak een beperkende factor bij macrofotografie. Als de wind vlagerig is, lukt het nog wel door te wachten op een stil momentje. Libel staat er beeldvullend op. Iets meer omgeving, indien mogelijk, vind ik vaak iets mooier. Maar kan me je blijdschap voorstellen. Willem