Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Tja…… gelukkig was ik zelf wel blij met deze foto. 😉

Ik ook! Maar zoals ik al meldde. Ik heb geregeld problemen met inloggen. Mooi van scherpte.

Wind is vaak een beperkende factor bij macrofotografie. Als de wind vlagerig is, lukt het nog wel door te wachten op een stil momentje.
Libel staat er beeldvullend op. Iets meer omgeving, indien mogelijk, vind ik vaak iets mooier. Maar kan me je blijdschap voorstellen.

Willem

:
 
Page 1 of 1