Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Mooie dreigende lucht. Mooie compositie ook.

Willem

Een beste bui. Zo te zien. Maar door de wind is er hier ook veel voorbij gegaan. Fraaie weeropname.

Goede uitdrukking van het weer in Nederland. Ik val of waai zelf ook een beetje om naar links.

😊 @Hester, ik had de foto rechtgezet maar ik zie ook dat de opname iets naar links helt... Beter opletten dus.
Groet, Tineke



» Last edited by Tineke Strijbosch on Tue 16 Jun 2026, 18:06; edited 1 time in total

Mooi dreigend
Groet,
sieb

:
 
Page 1 of 1