Het magazine voor Natuurfotografen
Wij plaatsen verschillende cookies om deze website naar behoren te laten functioneren en om het gebruik van de website te kunnen meten. De analytische gegevens zijn volledig geanonimiseerd en niet te herleiden naar IP adressen of personen.
Lees hier meer over cookies en ons privacybeleid
Nel R on Fri 26 Jun 2026, 15:54
Zo'n bospaadje zouden we nu wel kunnen gebruiken, Lekker weelderig en schaduwrijk. Leuk beeld. groet van Nel
guidomwm on Fri 26 Jun 2026, 17:32
Nel, mooie omgeving daar. Normaal ga ik er met de fiets naartoe maar ik moet wachten op toestemming van de neuroloog om weer te mogen fietsen. Vandaag toch wel weer de 10km gelopen. groet, Guido
Tim Oord on Fri 26 Jun 2026, 20:23
Mooi beeld. Ik moet ook dagelijks lopen en vind dit geen straf. Camera mee en minimaal 7000 stappen. Kom ik over heen hoor. Groet, Tim