Het magazine voor Natuurfotografen


Home > Album >




:
:
:
:
:
:
:
:
:
 
 


Zo'n bospaadje zouden we nu wel kunnen gebruiken, Lekker weelderig en schaduwrijk. Leuk beeld.
groet van Nel

Nel, mooie omgeving daar. Normaal ga ik er met de fiets naartoe maar ik moet wachten op toestemming van de neuroloog om weer te mogen fietsen. Vandaag toch wel weer de 10km gelopen.
groet, Guido



» Last edited by guidomwm on Fri 26 Jun 2026, 17:46; edited 1 time in total

Mooi beeld. Ik moet ook dagelijks lopen en vind dit geen straf. Camera mee en minimaal 7000 stappen. Kom ik over heen hoor.

Groet, Tim

:
 
Page 1 of 1