Posted: Sun 18 Aug 2019, 14:03 Post subject: Nieuwe Seizoensopdracht: silhouet
Van Daan kreeg ik de volgende opdracht:
Hoi Jan ik zat als onderwerp aan silhouet te denken. De zon hangt weer lager en het is een opdracht waar iedereen wel wat mee kan lijkt me.
mvg Daan
Dat kan vanaf vandaag (18 Augustus 2019) tot en met 28 september 2019 en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
De exif moet meegestuurd worden met de foto.
Let er even op dat de twee foto's niet hetzelfde soort onderwerp mogen hebben (normaal gesproken in twee verschillende albums thuis zouden horen). Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst.
En zouden jullie ook even aan de naamgeving willen denken? Na afloop worden de foto's in de algemene albums geplaatst en dan is het prettig dat de juiste namen erbij staan.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
En vergeet niet dat de winnaar een jaarabonnement op het magazine Natuur Fotografie krijgt.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
De foto's van de seizoensopdracht zijn nu zichtbaar.
Jullie kunnen reacties en nominaties geven.
Dit kan tot en met Zondag 6 Oktober,Op maandag 7 Oktober word de winnaar bekend gemaakt.
Succes allemaal.
Snelle route naar het album. _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Posted: Sun 29 Sep 2019, 11:27 Post subject:
Ik heb maar even de spits af gebeten en overal een commentaar geschreven. Alleen bij de eerste foto is dat niet gelukt. Ik kreeg daar de melding dat die foto geblokkeerd is. Kan je daar nog even wat aan doen, Jan?
Truus
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum