Aan mijn verplichting voldaan.
Ik vind dat de opname's die ingestuurd zijn passen in het beeld van de afgelopen winter, ieder had zijn/haar eigen invulling.
Ben benieuwd wie er aan de haal gaat met die prachtige prijs.
Ik geniet elke keer als ik dat blad krijg toegestuurd. _________________ Canon gebeuren
Jullie hebben nog tot vanavond de tijd om reacties en nominaties te geven.
Morgen word de winnaar bekend gemaakt _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Posted: Mon 30 Mar 2020, 6:42 Post subject:
Gefeliciteerd Nel met de eerste plaats. Susan ook gefeliciteerd, je mag blijven fotograferen, maar.......... dat betekent dat je nu ook alle gelegenheid hebt om de volgende keer ook iets op te sturen.
Wat een verrassing! Iedereen bedankt voor het meedoen en het geven van commentaren. Ik ga eens goed nadenken over de volgende opdracht. _________________ Sony RX 10-4
Gefeliciteerd Nel. Ook Truus gefeliciteerd en wederom Nel:-) _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum