De stand tot en met 19 maart is inmiddels bepaald en wordt straks bekendgemaakt.
Nieuwe nominaties worden niet meer meegenomen. _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
De eindstand van de wedstrijd tot en met 19 maart is eerder vandaag bepaald. Winnaars gefeliciteerd en uiteraard ook de tweede en derde plekken.
Omdat er drie winnaars zijn zal er later vandaag geloot worden wie de prijs in de wacht sleept en de nieuwe seizoensopdracht mag bedenken; het reglement schrijft dit voor.
Als het goed is zijn de commentaren nu zichtbaar. _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
Posted: Mon 20 Mar 2023, 12:37 Post subject:
Iedereen gefeliciteerd. Het is druk op het podium.
Krijgen wij nu drie opdrachten? 😂
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
Begreep net van Jan dat de loting op kantoor geschiedt. Even afwachten dus nog….. _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
Wat mij betreft ook drie gouden medailles Cor.
Het reglement zegt echter over de te winnen prijs:
“De foto met het hoogste aantal nominaties wint. Bij een gelijk aantal nominaties wordt de te winnen prijs verloot tussen de betreffende deelnemers.” _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
Er is al vaker geloot hoor ik achter de schermen, voor mij de eerste keer dat ik er in mijn nieuwe functie tegenaan loop.
Zal vast wel met budget te maken hebben…. _________________ Canon 50D, Canon 7D Mark II, Canon 300 mm. F4 IS, Canon converter x 1.4, Canon telemacro 100 mm. F2.8 IS.
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties. Ik was compleet verrast dat mijn foto zo is gewaardeerd, heel leuk! Medewinnaars Nel en David ook jullie van harte gefeliciteerd met de eerste plaats!
En natuurlijk ook de felicitaties aan de winnaars van de tweede en derde plek!
Ik ga mijn best doen om een nieuwe leuke opdracht te bedenken…
Groet,
Tineke _________________ Canon Eos 90D met diverse lenzen.
Gender: Male Age: 68 Joined: 03 Aug 2012 Posts: 16 Location: Kootwijkerbroek
Posted: Tue 21 Mar 2023, 21:17 Post subject: seizoensopdracht Kou
Hartelijk gefeliciteerd Tineke!
Nel en ook de andere winnaars die tweede en derde werden ook gefeliciteerd!
Het was een leuke seizoensopdracht. Iedereen bedankt voor commentaren en nominaties.
Succes Tineke om weer een nieuwe opdracht te bedenken! We zijn benieuwd.
Hartelijk gefeliciteerd Tineke, volkomen verdiend ! Succes met het verzinnen van een nieuwe opdracht. Ook de andere finalisten gefeliciteerd.
groet van Nel _________________ Sony Alpha 77 II Carl Zeiss Vario -Sonnar16/80. Tamron SP 60mm F/2 macro 1:1.
Sony RX10/4
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum