Posted: Fri 10 Nov 2023, 13:20 Post subject: Toekomst van Nederpix
Birdpix bestaat dit jaar precies twintig jaar en Nederpix negentien jaar. De websites hebben twee keer een grondige update gehad aan de voorzijde, maar aan de achterzijde zijn er geen grote wijzigingen geweest. Dit betekent dat de software verouderd is en toe is aan een grondige update.
Daarom stoppen Birdpix en Nederpix binnenkort in hun huidige vorm, maar natuurlijk komt er een beter alternatief! Op dit moment zitten we in de testfase van de nieuwe fotocommunities. We verwachten dat binnen enkele maanden er een eerste beta-versie live zal staan.
We maken de keuze om Nederpix onder te brengen bij Natuurfotografie.nl en Birdpix bij Vogelskijken.nl zodat er twee brede communities ontstaan. We streven ernaar om zoveel mogelijk foto's en accounts mee te nemen naar de nieuwe omgeving. Details volgen in de komende tijd.
Wat me een beetje verbaasd is dat er niet wordt gereageerd op het bericht van Daan.
Ik vind het jammer dat nederpix verdwijnt, ik zoek er best wel veel op en ik vind het leuk om foto's te plaatsen. Zeker voor naamgeving is de database belangrijk, valt dus weg.
groet susan
Gender: Female Age: 45 Joined: 19 Dec 2005 Posts: 31 Location: Berkel en Rodenrijs
Posted: Mon 13 Nov 2023, 15:19 Post subject:
Susan, ik lees hierin niet gelijk dat Nederpix verdwijnt en ook niet dat de foto's verdwijnen. Misschien dat niet alles meegaat naar de nieuwe site. Geen idee hoe ze het vorm gaan geven en hoe ze keuzes gaan maken wat wel en wat niet mee gaat.
Het zou inderdaad jammer zijn als dit zou verdwijnen, maar daar reken ik dus ook niet op.
Groet Rixte _________________ Canon D70 met verschillende objectieven en Canon G9X
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum