Posted: Thu 22 Aug 2024, 13:23 Post subject: Seizoensopdracht: Klein met zeggingskracht
Van Pieter heb ik de volgende opdracht gekregen.
Ik zou graag foto's willen zien waarbij het onderwerp zo klein mogelijk in beeld is, maar toch een maximale zeggingskracht heeft.
Dat kan vanaf vandaag (22 Augutus 2024 tot en met 9 November 2024) en dat is ook meteen de periode waarin de foto's gemaakt moeten zijn. Alle overige regels voor deze seizoensopdracht staan hier
DE EXIF MOET MEEGESTUURD WORDEN MET DE FOTO.
EN DE DATUM MOET IN DE EXIF STAAN.
Foto's die niet aan de regels voldoen, worden naar een regulier album of het TA verplaatst
Jullie kunnen de foto's aanbieden in het speciale album
LET OP: Als de reacties geschreven gaan worden zullen die niet te zien zijn deze keer.
Voor de winnaar is er weer een prijs beschikbaar beschikbaar.
Iedereen succes en veel plezier bij het maken van de foto's.
Jan Luit _________________ Take a moment,Enjoy nature.
Gender: Male Age: 59 Joined: 13 Jan 2013 Posts: 91 Location: Oud Gastel
Posted: Thu 22 Aug 2024, 19:46 Post subject:
Voor wat inspiratie heb ik nog een paar voorbeelden gevonden, zie hieronder. Maar laat je niet daardoor beperken en vooral jullie fantasie en creativiteit spreken.
Gender: Male Age: 57 Joined: 16 Oct 2022 Posts: 12 Location: Krimpen aan de Lek
Posted: Thu 22 Aug 2024, 20:32 Post subject: Seizoens opdracht
Leuke maar ook lastige uitdaging Pieter, dus de moeite waard en voldoende mogelijkheden.
Groet Erno _________________ Nikon d7200 en d750, diverse lenzen momenteel Tamron G2, 150-600mm, Nikon 16-80, Tokina 11-20, Tokina 100mm macrolens.
en af en toe nog de Lumix DMZ-300
Posted: Sun 01 Sep 2024, 19:27 Post subject:
Op de homepage staat nog altijd de foto van de vorige winnaar Erno van Doorn, maar met de naam van de huidige winnaar PieterLJ. Slordig!
Truus _________________ Het oog wordt niet verzadigd van het zien. Prediker 1:8
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum