Gender: Male Age: 41 Joined: 16 Jun 2007 Posts: 141 Location: Zwaagwesteinde
Posted: Sun 17 Jun 2007, 16:12 Post subject:
Er zitten er nog wel een redelijk aantal,maar ik heb ze er nog niet gevonden. Wel fantastische foto's ervan gezien......Heb zelf ook nog maar 1x een vos gezien,dus kan je verder niet helpen. _________________ Camera en wat lensjes
Vanaf die bult in de wandelroute achter de camping de pomp heb ik ze wel gezien, maar altijd behoorlijk ver weg (te ver voor foto's). Hoogste dichtheid aan vossen in de provincie Groningen vind je overigens op het Eemshaventerrein en daar zie ik ze ook het meest.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Ik denk toch dat je de meeste kans hebt bij het Lauwersmeer. Je kan ze op veel plekken tegenkomen, het blijft ook wel wat geluk hebben natuurlijk.
Een andere aanrader is misschien de oostvaardersplassen. Hier ga ik vaak zelf heen en zie daar dan ook vaak vossen lopen. Hier zou je het eens kunnen proberen bij het Jan van den Boschpad (aan de kant van Almere) en bij de grote en kleine praambult..
Gender: Male Age: 43 Joined: 08 Feb 2008 Posts: 100 Location: Veendam
Posted: Fri 08 Feb 2008, 14:18 Post subject:
Probeer in Groningen eens Ter Wupping of zelfs Fort Arenberg net over de grens van Bourtange.. _________________ http://www.natuurfotograaf.info - persoonlijke portfolio
Gisteren (donderdag) heb ik een vos gezien bij Ezumakeeg (dat is idd bij het Lauwersmeer in de buurt). Op de driesprong waar je rechtsaf gaat naar de vogelkijkhut.
Het blijft ook geluk hebben met vossen.
Gisteren voor het eerst naar de amsterdamse waterleidingduinen geweest en plots stond er op 3 meter een mooie vos zo ineens voor m'n neus. Zo zie je maar weer dat je altijd ook geluk moet hebben met fotograferen.
Op je vraag terug te komen: Misschien dat je het eens kan proberen bij het fochteloerveen. Hier ben ik al een paar keer een vos tegen gekomen. Hier heb je wel een goede kans om ze te fotograferen (al is het me daar nog niet gelukt) _________________ Canon 70D, Canon EOS400D. Lenzen: Canon EF-S 18-55mm, Canon EF 400/5.6 L USM, Tamron AF70-300 F 4-5.6 Di, Tamron 1,4 extender, Remote Control van Canon (RS-60E3)+Benro statief met naturestuff swinghead statiefkop +Monopod
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum