Het magazine voor Natuurfotografen

Nederpix.nl Forum Index -> Marktplaats


Vosonic foto opslagtankje te koop. !!! = VERKOCHT.

 
Post new topic   Reply to topic
View previous topic :: View next topic  

Author
Message
Erwin van Laar


Gender: Male
Age: 66
Joined: 12 Oct 2005
Posts: 25
Location: Driebergen-Rijsenburg
Offline

View user's profile Send private message Visit poster's website
PostPosted: Sun 01 Jul 2007, 19:56    Post subject: Vosonic foto opslagtankje te koop. !!! = VERKOCHT.
Wegens overkompleet bied ik mijn Vosonic VP3320-B opslagtankje met een capaciteit van 80 GIG te koop aan. Het tankje is zo goed als nieuw, is weinig gebruikt en heeft amper gebruikssporen.
Ik lever het tankje compleet met een draagtasje, een oplaadsnoer, een autolaadsnoer en een kleine headset. Het tankje is voorzien van een MP3 speler voor het afspelen van (vogel) geluid en een radiootje. Hij is geschikt voor CF kaartjes. Tevens is het tankje eventueel als externe harde schijf te gebruiken aan bv de laptop.

Het tankje is NIET voorzien van een fotodisplay maar bij het overspelen van de beelden geeft hij wel aan dat het overschrijven gelukt is en voert desgewenst een controle uit. Je kunt wel zien dat de foto's in een map zijn gezet die hij automatisch nummert. Het tankje beviel mij uitstekend maar omdat mijn eerste tankje zoek was heb ik dus een nieuwe gekocht en is deze dus overcompleet.

Ik heb de orginele rekening van 11-04-2006 van Euro 240,-- en de doos er nog bij.
Ik vraag nu € 180,-- voor het tankje en wie het eerst mailt (elaarjager@wanadoo.nl) komt het eerst in aanmerking voor de koop.

Met vriendelijke groet,
Erwin van Laar.
Back to top
Reply with quote
 
Display posts from previous:   
   Nederpix.nl Forum Index -> Marktplaats

 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1


Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum