Gender: Male Age: 55 Joined: 08 Feb 2007 Posts: 49 Location: almelo
Posted: Fri 29 Jun 2007, 18:31 Post subject: rothaargebirgte
ik heb in september een week vakantie geboekt aan de rand van de rothaargebirgte in sauerland.is er toevallig iemand in deze omgeving geweest en hebben jullie nog tips voor mij.zoals uitkijk plekken voor de hertenbronst en tevens ben ik geintereseerd in vogels,welke soorten kan ik hier tegenkomen. _________________ canon 40d en 100-400mm Feisol CT-3371 , Hbn gimbal head
Bert, Ik zit in juli een paar dagen in het Sauerland. Geen idee of ik in de buurt van het Rothaatgebirge kom, maar ik zal m'n ogen openhouden voor leuke soorten en plekjes. Waarschijnlijk zal ik zelf me vooral wat bezighouden met vlindertjes en familie-aangelegenheden
groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
ik ben van de week in Sauerland geweest, niet echt in het Rothaargebirge, maar wel dicht er bij. Helaas was het nogal regenachtig weer dus veel vloog er niet aan insecten (hoewel ik toch nog wat aardige nachtvlinders op het hotelbalkon heb gevonden ), maar zo en passant wel wat leuke vogels gezien zoals Rode Wouw, Zwarte Ooievaar en Grauwe Klauwier. Geen "wild" gezien behalve een razendsnel wezeltje over de weg en veel Eekhoorntjes in het "Stadtpark" van Ludenscheid, maar wel veel gewroet van zwijnen gezien en er zullen zeker ook ree-en en herten genoeg zitten.
Groet,
Jaap _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
Gender: Male Age: 55 Joined: 08 Feb 2007 Posts: 49 Location: almelo
Posted: Fri 13 Jul 2007, 20:20 Post subject:
oke bedankt,jammer dat het weer niet heeft meegewerkt.
maar zo te horen heb je het wel naar je zin gehad.
ik ga in september er heen en wie weet zie ik dan herten. _________________ canon 40d en 100-400mm Feisol CT-3371 , Hbn gimbal head
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum