margriet wrote: |
ondertussen schiet ik echt geweldige (micro) foto's (vind ik) met de kitlens, ik weet niet zo goed of die lens vergelijkbaar is met de kitlens van canon maar ik denk het wel |
aquamax wrote: |
Nog een vraag, passe oude konica minolta lenzen nu ook op de nieuwe sony dslr camera's? In dat geval kan ik beter voor een sony gaan want mijn pa heeft nog een hele set mooie lenzen die hij voorheen op zijn konica minolta camera gebruikte (analoog). |
Art wrote: |
@Luc, als je hem vergelijkt met lenzen in diezelfde range zullen die wellicht betere resultaten geven, maar ik ben zeker niet ontevreden over de kitlens 18-55mm , samen met een CU+2 lensje heb je tegen lage kosten een leuke mogelijkheid voor close-up opnamen.
Natuurlijk is het minder dan dat je er goed geld tegen aan gooit om een beter objectief aan te schaffen, maar om het relatief prut te noemen is mij persoonlijk iets te kort door de bocht. Kijk eens op de site hier, zoek op kitlens in beschrijvingen of op 18-55mm in beschrijvingen, en je komt toch hele leuke resultaten tegen. ![]() |
Quote: |
Zelf heb ik op de EFS18-55mm vrij vaak een CU+2 voorzetlensje zitten om close-up opnamen te maken |
Art wrote: |
Kijk eens op de site hier, zoek op kitlens in beschrijvingen of op 18-55mm in beschrijvingen, |
aquamax wrote: | ||
Dit bedoelde ik eigenlijk. Ik dacht dat er hier een functie dus zou zijn waardoor je in beschrijvingen kunt zoeken, maar die is er niet, of ik heb hem nog niet ontdekt. |