Hoe ga jij op fotojacht? | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Total Votes : 209 |
Quote: |
Ik ga ergens wandelen en zie dan wel wat ik onderweg tegen kom. |
Ik zit altijd in mijn favoriete gebiedjes, en maak daar al mijn foto's, van welke groep dan ook. |
Ik ga speciaal op pad voor een foto van een bijzondere soort en rij hierbij soms half Nederland door. |
Als ik een leuk onderwerp gevonden heb, bijt ik me daar helemaal in vast en hou pas op als ik alles ervan gefotografeerd heb. |
Ik ga naar een gebiedje en probeer daar zoveel mogelijk foto's te maken van mijn favoriete diergroep(en). |
Anders, namelijk...... |
Robby wrote: |
Echter in de meeste gevallen ben ik totaal bepakt en bezakt dwz: tent, statief, alle lenzen, flits, stoeltje en natuurlijk brood en een lekker bakkie
voor een eventuele lange zit. |
Joop Gerretse wrote: |
Dit is nu het luxeprobleem wat je hebt als je favoriete gebiedje het grootste natuurgebied van Nederland is, en je daar nog woont ook ![]() |
Henk van den Born wrote: |
Nog niet lang geleden riep ik, 'ik nooit een SLR, zwaar, dure lenzen, die je ook nog vaak moet verwisselen, stof op je sensor, enz. Neen, geef mij maar een mooie kleine handzame camera waar een goede tele en macro opzit'.
Maar ja, hobby's groeien, ideeën groeien en dan ook vaak het matriaal. En dan wordt het echt sjouwen, maar met een goede fotorugzak kun je best comfortabel wandelen en aardig uit de voeten. Alleen als je nog alles nog moet uitpakken als je plotseling vlakbij een uil op een paal ziet zitten, is het best even stressen. ![]() |
Bij een volledige bepakking neem ik altijd een viskar mee |
aangezien ik de indruk heb de laatste jaren in rap tempo oud begin te worden. |