Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Thu 01 Nov 2007, 22:24 Post subject: Kroontjesknotszwam in het programma “TV Vroege Vogels”.
Begin Oktober vond ik na bijna een jaar lang observeren in het Horsterwold in de Flevopolder, een nieuw soort Paddenstoel voor Nederland.
Het Vertakt Kroonknotsje, dat nu in overleg met de Nederlandse Mycologische Vereniging de nieuwe naam “Kroontjesknotszwam”heeft gekregen.
Hiervoor zijn TV opnames gemaakt voor het programma TV Vroege Vogels van de VARA, met mij en presentator Menno Bentveld.
Dit wordt op zaterdag 3 November om 18.00 uur op Nederland 2 uitgezonden.
Groet Cees Klomp. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Heb het gezien op TV. ook al was het kort toch informatief en educatief ;waar je op moet letten bij deze zwammen. Nogmaals gefeliciteerd met je vondst en misschien doe je er nog wel een of meerdere .
Mvg. Martine
Leuk om je op TV te zien Cees. En de bekende omgeving.
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Ik heb net ook even gekeken, is leuk gedaan. Mooie "afsluiting" van al de drukte Cees (tenminste, dit is voorlopig toch het laatste?). En zag zowaar nog een bekende site
Voor de mensen die het gemist hebben, hier kun je de uitzending nakijken.
Posted: Sun 04 Nov 2007, 19:29 Post subject:
Bendiks beetje minder met al die complimenten volgens mij loopt hij al geruime tijd naast zijn schoenen. _________________ De snelste manier om geld te verdienen met fotografie is je camera verkopen!
Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Sun 04 Nov 2007, 21:08 Post subject:
Iedereen bedankt, ik kan nu gelukkig mijn eigen gang weer aan. Lekker struinen zonder iemand tegen te komen, de rust weer op zoeken. Van de natuur genieten en jullie door mijn platen laten meegenieten. Dat is voor mij pas natuurbeleving! _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Posted: Mon 05 Nov 2007, 23:14 Post subject: Kroontjesknotszwam in het programma Vroege Vogels
Heb zaterdag uitteraard ook voor de buis gezeten wat dach ie dan
Dat wilde ik echt niet missen ,onze beroemde Cees op TV .
Was heel leuk om te zien het bekende en beroemde plekkie .
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum