Rene, van harte gefeliciteerd met de eerste plaats, Daan en Wil gefeliciteerd met een mooie 2e en 3e plaats.
Door omstandigheden niet aan de competitie deel kunnen nemen.
Volgende keer beter.
Uiteraard wil ik iedereen danken voor de reacties en de nominatie.
gr. Jannie. _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Gender: Male Age: 82 Joined: 12 Dec 2005 Posts: 24 Location: Voorthuizen
Posted: Sun 11 Nov 2007, 15:52 Post subject: seizoensopdracht "Humor"
Rene en Daan, proficiat. Ga zo door!
Verder iedereen bedankt voor de nominaties aan mijn kant.
En ... we gaan weer op pad. Allemaal dit keer?!
Groeten Will. _________________ Canon 5D 40 D. Macro EF-60mm.
Canon Power Shot A70.
Rene, Will en Daan, hartelijk gefeliciteerd met jullie behaalde en welverdiende plaatsen.
Iedereen bedankt voor de commentaren en nominaties.
Was leuk om mee te doen.
gr. Monique _________________ Maak mijn foto`s met de Olympus c-300 zoom en fuji finepix S5600
Rene Daan en Wil, van harte gefeliciteerd met jullie 1ste 2de en 3de plaats. Toch heel knap bij zo een moeilijke opdracht .
Hoop dat ik een leuke foto kan insturen voor de eindejaarsopdracht .
Idereen veel succes toegewenst.
Mvg. Martine
Gender: Male Age: 34 Joined: 27 Dec 2006 Posts: 132 Location: Alblasserdam
Posted: Mon 12 Nov 2007, 13:11 Post subject:
Gefeliciteerd winnaars! Iedereen ook bedankt voor het commentarieren en nomineren van mijn foto!
groet Naturepix _________________ Canon EOS 400D + servies (Canon 18-55 mm en
Tamron 90 mm 2.8 SP Macro)
Gender: Male Age: 44 Joined: 20 Mar 2007 Posts: 5 Location: Utrecht
Posted: Mon 12 Nov 2007, 17:22 Post subject:
Bij deze: Winnaars gefeliciteerd! Het was een lastige opdracht.
Verder iedereen bedankt die de moeite heeft genomen om commentaar te geven bij de foto's en voor wie meedoen, succes met de volgende opdracht! _________________ Sony DSC-H5
Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Mon 12 Nov 2007, 21:03 Post subject:
Rene, Daan en Will, gefeliciteerd met jullie verdiende plaatsen. Ik hoop voor de volgende opdracht ook weer iets passends te vinden. Moet er alleen niet al te veel sneeuw vallen . _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
René, Daan en Wil van harte gefeliciteerd met jullie verdiende plaatsen.
Gr. Henk _________________ Canon 6D met wat tele en macro glaswerk. Plus de Panasonic Lumix DC-G80 , Leica DG 100-400mm, macro 60cm . Monopod en Manfrotto driepoot.
Gender: Male Age: 68 Joined: 31 Jul 2006 Posts: 222 Location: Best
Posted: Fri 16 Nov 2007, 20:41 Post subject:
Maar waarom blijven de foto's van de seizoensopdracht niet staan, bijvoorbeeld tot het moment dat de nieuwe opdracht klaar is voor presentatie? Vergelijk Birdpix. _________________ Jaap Blom
Canon R7, 17-85 mm IS USM, 10-22 mm,
100-400 EF II mm IS USM, 100mm 2.8
Soligor tussenringen
Ja, we doen het wat anders dan bij BP. Onze ervaring is dat "oudere" opdrachtfoto's toch vrijwel niet bekeken worden en het geeft nog wel eens verwarring als mensen een foto willen uploaden binnen een bepaald thema en er staan in dat album allerlei foto's die daar niets mee te maken hebben. _________________ Jaap Schelvis
Feel free to visit my [url=http://jaapschelvis.nl/[/url]
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum