Rob van harte gefeliciteerd met je welverdiende 1e plaats.
Daan en Arjen gefeliciteerd met de mooie ereplaatsen.
gr. Jannie. _________________ Sony HX 400V vaak in combinatie met de Raynox voorzetlens 250 en sinds kort ook de Raynox 150
Sinds februari 2015 een Sony ILCE 6000
Gender: Male Age: 77 Joined: 28 Dec 2007 Posts: 7 Location: Amsterdam
Posted: Sat 24 May 2008, 23:36 Post subject:
Alle deelnemers, maar uiteraard Rob, Daan en Arjen als respectievelijk de nummers 1, 2 en 3 in het bijzonder, gefeliciteerd met jullie actieve bijdrage aan de seizoensopdracht.
Ook eenieder die de moeite heeft genomen de foto's van commentaar en nominaties te voorzien wordt bedankt. Het is altijd weer een hele klus om dit zorgvuldig te doen.
Gr., frans _________________ Canon 400D; Sigma 50-500mm F4-6.3 APO DG; Canon 70-300/4.0-5.6 IS USM; Manfrotto Monopod
Rob, Daan en Arjen, gefeliciteerd met de overwinning.
Bedankt aan alle mensen die op mijn foto gestemd hebben en die de moeite genomen hebben om die van commentaar te voorzien.
Groetjes, Fabienne.
Rob, Daan en Arjen van harte gefeliciteerd !
groetjes Sonja _________________ Sinds februari 2010 Canon 7D. Divers glaswerk.
Voor "andere" foto's kijk ook eens op:
https://www.facebook.com/sonja.olthof?ref=tn_tnmn
Gender: Male Age: 68 Joined: 25 Oct 2006 Posts: 1647 Location: Almelo
Posted: Sun 25 May 2008, 12:18 Post subject:
Rob, Daan en Arjen van harte gefeliciteerd !
Het was weer een leuke wedstrijd. Ieder bedankt voor het leveren van kritisch commentaar en/of het geven van nominaties.
Groet, Ron _________________ Sony A77
Sony telelens 70-400mm f4,0-5,6
Tamron Macro 90 mm F2,8
Gender: Male Age: 33 Joined: 11 Mar 2007 Posts: 36 Location: Zwijndrecht
Posted: Sun 25 May 2008, 14:27 Post subject:
Allereerst Daan en Arjen gefeliciteert met jullie ereplaatsen.
Iedereen heel erg bedankt voor de gegeven nominaties en natuurlijk de opbouwende complimenterende en kritische commentaren wat toch elke keer weer verbeterpunten voor de volgende keer zijn.
Het is altijd erg leuk zo'n seizoensopdracht, en dus zeker een eer om een eerste plaats te krijgen.
Allemaal ook heel erg bedankt voor de felicitaties en natuurlijk de mods weer voor de set-up van de hele seizoensopdracht.
'k kijk al weer uit naar de volgende.
Rob, Daan en Arjen van harte gefeliciteerd met jullie 1e, 2e en 3e plaats.
M.i. terechte winnaars.
Iedereen bedankt voor de commentaren bij mijn foto's. Ik vond het dit keer erg moeilijk en ik kon me in de meeste commentaren vinden. Volgens Antonie had ik een andere foto moeten insturen, die veel beter binnen de opdracht paste, maar ik was weer eigenwijs, hè . Eigen schuld dus. Hij had me al gewaarschuwd. Volgende keer toch maar beter luisteren . Ben wel benieuwd naar de nieuwe opdracht.
Rob, Daan en Arjen, gefeliciteerd.
Allen bedankt, die mijn foto van commentaar hebben voorzien.
@ Franca bedankt voor de nominatie.
Gr, Cor _________________ Canon gebeuren
Gender: Male Age: 57 Joined: 18 May 2006 Posts: 79 Location: breda
Posted: Sun 25 May 2008, 22:31 Post subject: Van harte
Rob en Arjen ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten het meedoen aan de Seizoensopdracht is altijd een leuke klus,rond struinen opzoek naar iets geschiks.Dat dit dan ook nog word beloond met leuke commentaren en nominaties is een aangename bous en daarvoor een ieder bedankt.Kijk al weer uit naar een volgende opdracht.
gr Daan de Vos _________________ canon 50d canon,100mm2.8 macro,100-400mm l usm is canon,kitlens
soligor tussenringen
Gender: Male Age: 42 Joined: 24 Dec 2007 Posts: 110 Location: Gouda
Posted: Mon 26 May 2008, 7:11 Post subject:
Rob, Daan en Arjen, van harte gefeliciteerd met jullie behaalde eerste drie plaatsen voor deze seizoensopdracht! Verder wil ik een ieder bedanken die weer mee heeft gedaan, zowel in het maken en plaatsen van de foto's als het becommentariëren en nomineren ervan. Dank ook voor de nominaties die jullie mij hebben toebedeeld, met name voor mijn tweede upload. En nu weer op naar de volgende competitie! Het blijft leuk!!!
Arie T. _________________ Body: Canon EOS 350D
Lenzen:
Sigma 10-20mm F4-5.6 EX DC HSM,
Sigma 18-125mm F3.5-5.6 DC
Sigma 70-300 F4-5,6 APO DG MACRO
Ook van deze kant Rob, Daan en Arjen hartelijk gefeliciteerd mer de ereplaatsen waarbij duidelijk de beste foto heeft gewonnen.
groet, eric _________________ Nikon d200, d70, f90X, Nikon 80-400vr, Nikon 60 & 105 mm macro, Nikon28-70 mm, Nikon 20mm, Nikon Sb26 flitser, Sea & Sea YS-20 ow-flitser, Subal onderwaterhuis
kijk ook op www.deeldenatuur.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum