Taka wrote: |
Ik denk dan in de richting van bijvoorbeeld een maandelijkse fotowedstrijd, waarbij de winnende foto's in een relevant tijdschrift worden gepubliceerd. |
Quote: |
Je PixPas is nog niet geactiveerd! |
martine wrote: |
Lees net bovenstaande berichten van Sonja en Bendiks. Bij gebruikers online zie ik een sterretje bij mijn naam. Ik heb een sterretje en bv. Peter wijn heeft er twee. Wat is het verschil? Ik heb 44,95 betaald voor de pixpas pro.
Mvg. Martine |
jwchess wrote: | ||
Dat is nu aangepast. All pixpassers are equal, but some pixpassers are more equal than others. ![]() |
Verwijderd wrote: |
Nieuwsgierig als ik ben ![]() gr.Ben |
Quote: |
Die hebben zich dan aangemeld op Birdpix (als Plus of Pro) en hebben hier dus de extra upload mogelijkheid. |
jepickx wrote: |
Wat ik echter altijd al raar gevonden heb (en nog steeds vind) is dat je geen toegang hebt tot eigen commentaren (zowel gegeven als ontvangen). |
Als ik het nu goed lees en het heeft er altijd zo gestaan, dan moet ik je wel gelijk geven. Het was tot vandaag niet tot mij doorgedrongen dat alle *Pix voordelen alleen voor NP van toepassing waren.
Tegenvaller dus. |
Nu kan ik me nog wel voorstellen dat je aan uploadcapaciteit grenzen stelt.
Wat ik echter altijd al raar gevonden heb (en nog steeds vind) is dat je geen toegang hebt tot eigen commentaren (zowel gegeven als ontvangen). Daarmee wordt je eigen bijdrage voor jou zelf onvindbaar, dat geldt met name voor de commentaren op andermans foto's. Commentaren op eigen foto's zijn via een omweg nog wel terug te vinden. Dit alles terwijl je als betalend lid (op je core-site) wel snelle toegang hebt tot de commentaren van alle niet-betalende leden. Ik stel dan ook voor om deze functionaliteit voor alle betalende leden open te stellen. |
A.R. Janssens wrote: |
Ik heb voor Nederpix een PixPas Plus aangevraagd omdat ik ook graag meer mogelijkheden wilde voor Birdpix. Dit laatste heb ik ook kenbaar gemaakt in mijn aanvraagformulier. Hoe kan ik zien dat dit is geëffectueerd? Mijn gebruikersnaam voor Birdpix is eveneens A.R. Janssens |