Gender: Male Age: 59 Joined: 07 Sep 2005 Posts: 150 Location: Hof van Twente
Posted: Sat 13 Dec 2008, 15:26 Post subject: Fototransportkar; niet meer dat gesleep
Voor mij zelf was de aanschaf en een Beach Roller transportkar wellicht de beste koop op fotogebied van het afgelopen jaar. Heel wat natuurgebieden of mooie vogelplekken liggen op flinke loopafstand van je auto waardoor (ik in elk geval) je kapot bent als je op de plaatst van bestemming bent. Bovendien ga je bezuinigen om het meenemen van je spullen en zul je zien dat je net die ene lens niet bij je hebt. Dan is zo'n transportkar toch wel een enorme uitkomst. De zware rugzak en statief gaan dan niet meer op mijn rug maar op de kar.
Ik was er zo enthousiast over dat ik hem in ons land geïntroduceerd heb als onderdeel van de foto-uitrusting. Daar was ie niet voor ontwikkeld namelijk. Heel wat fotografen maken er inmiddels gebruik van.
Sinds een tijdje zijn er ook twee onderdelen bij te leveren in de vorm van een statiefhouder en een cargonet. Enfin; kijk zelf maar even op de winkelpagina van mijn website. Het spreekt voor zich dat wij voor ons doel de kleur groen op voorraad hebben genomen _________________ Han Bouwmeester www.hanbouwmeester.nl
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum