Posted: Mon 15 Dec 2008, 16:33 Post subject: Nieuwe vormgeving
In navolging van Birdpix heeft Nederpix ook een nieuwe vormgeving gekregen.
De voornaamste reden hiervoor is, is dat de foto's beter uitkomen op deze nieuwe achtergrondkleur.
Het is al uitgebreid getest, maar mocht je toch nog foutjes tegenkomen, dan kun je dat melden in dit onderwerp. _________________ Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Gender: Male Age: 68 Joined: 31 Jul 2006 Posts: 222 Location: Best
Posted: Mon 15 Dec 2008, 16:39 Post subject:
Voor de foto's is het zeer zeker goed.
De groene teksten komen wel wat hard over. Zou wat mij betreft wel wat zachter mogen. Op BP vind ik dat beter. _________________ Jaap Blom
Canon R7, 17-85 mm IS USM, 10-22 mm,
100-400 EF II mm IS USM, 100mm 2.8
Soligor tussenringen
Jullie hebben niet stil gezeten. Wat een verandering. Ik vind de donkere achtergrond heel geslaagd. De foto's komen inderdaad veel beter uit. De groene kleur komt op mij wel wat hard over. Misschien nog even wennen, maar als ik even heen en weer switch van Birdpix naar Nederpix, vind ik de kleuren op Birdpix toch rustiger overkomen....maar... zoals ik al zei..wie weet gewoon even wennen.
Ik vind de verandering in ieder geval heel mooi en wil jullie bedanken voor de inzet. Moet toch een hele klus zijn geweest.
Ik weet nog meer Erg overzichtelijk de gegevens van de pixers weergegeven en de foto's komen idd veel mooier uit. Als ik mag muggeziften: boven dit typeveld zie ik "Cod." ipv code en de "Quote"is ook niet een echte "Quote"
Maar Jan Willem, je hebt erom gevraagd...... je hebt me wel de lust ontnomen. Ik ben zelf bezig met Jalbum en ben nu even geheel het spoor bijster door deze fraaie lay-out. Mok ook hè zeggen ze in Zeeland Wat moet dat schuiven ??
Posted: Mon 15 Dec 2008, 17:48 Post subject: Nieuwe vormgeving
Was even verbaasd toen ik de site aanklikte dacht verkeerde link had aangeklikt
Nou ben dr weg van ziet er super strak uit ! Prachtig .
Heel stijlvol en mooi die zwarte achtergrond foto,s komen inderdaad mooier uit .
Ik weet nog meer Erg overzichtelijk de gegevens van de pixers weergegeven en de foto's komen idd veel mooier uit. Als ik mag muggeziften: boven dit typeveld zie ik "Cod." ipv code en de "Quote"is ook niet een echte "Quote"
Onder Internet Explorer ging dat inderdaad niet goed. Is nu aangepast. Kan zijn dat je de pagina daarvoor moet refreshen (F5). _________________ Nikon D50 met Nikkor 18-200 VR
Ik vind het een geweldig initiatief en een aanzienlijke vooruitgang.
De foto's komen inderdaad heel veel beter tot hun recht.
vr. gr. Theo _________________ Canon 10D macro EF 180 mm
Canon 500D met 55-200 macro zoom
Canon 550D
24mm groothoek, 80-200mm zoom, 100mm macro en 500mm tele
Gender: Male Age: 67 Joined: 16 Oct 2005 Posts: 97 Location: Barneveld
Posted: Mon 15 Dec 2008, 18:40 Post subject:
Met verbazing opende ik NP, wat is dit een vooruitgang. Foto's komen prachtig over. Complimenten aan de makers .
Groet Cees. _________________ FUJI Finepix S9500,
Cannon EOS 400D, Kitlens, 200mm lens, Tamron 90 mm 2.8 macrolens.
Gender: Male Age: 35 Joined: 20 Oct 2007 Posts: 7 Location: Hoofddorp
Posted: Mon 15 Dec 2008, 19:31 Post subject:
Erg mooi!
Vind persoonlijk de foto's beter uitkomen door de donkere omgeving. _________________ Canon EOS 400D
Kitlens 18-55mm
Tamron AF 70-300mm F/4-5.6 Di LD macro 1:2
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum