Quote: |
Error in obtaining cache
DEBUG MODE SELECT result FROM phpbb_cache WHERE hash = 'c0f0f738b76ffb2c6041116c6c8b6b83' ORDER BY id DESC LIMIT 1 Line : 184 File : mysql.php |
Maar ik weet hoe lastig het kan zijn om dit soort foutjes op te lossen. Dus aan deze kant geen boosheid of irritatie.
|
Verwijderd wrote: | ||
Jaap schreef:
Het lijkt me dat voordat een nieuwe lay-out wordt gepresenteerd deze goed wordt "gechessed" ![]() gr.Ben |
Frank_Stavenuiter wrote: |
@Digiton,
Cookies aan/uit maakt bij mij geen verschil. Wat wel opvalt is dat de tekst steeds cashing is maar de beschrijving wel anders is. |
jepickx wrote: |
Net een foto in mijn PA gezet
Geen probleem met Firefox Na mijn laatste bericht nog 1 keer een foutmelding meer gehad, maar de laatste twee uren niet meer. (Het probleem met de caching lijkt op BP niet te bestaan?!) |
Als de sneeuwvlokje uiterst rechts in beeld verschijnen zie je onder in beeld een scrollbalk komen en ook heen en weer lopen.
Vind ik niet zo mooi en is ook niet functioneel. (in m'n eigen werk moet ik scrollbalken zoveel mogelijk zien te vermijden) |
Verder is een aardig detail dat de sneeuwvlokjes soms netjes achter de hoofdsponsor wegduiken. (is dat te koop? ![]() |
Frank_Stavenuiter wrote: |
Persoonlijk hou ik niet van sneeuwvlokken op het scherm. Zou dus mooi zijn als ik die op de eoa manier zou kunnen uitzetten.
Gr Frank |
luc hoogenstein wrote: | ||
Als ik op f5 druk onder explorer verdwijnen de sneeuwvlokjes. |
Ze worden niet altijd getoond. Gemiddeld 1 op de 5 keer. |