dat je onderste boven gaat staan, zitten. En er doorheen gaat kijken.. _________________ Canon EOS 5D MK 4 en 3, Canon 300mm F/2.8 IS USM, Canon 70-200 F2,8, Tamron 90mm Macro, Canon 16-35mm 2,8, Canon 85mm F1,8mm, Wat Canon flitsers en Benro statieven,
ZIt er nog garantie op?
In dat geval zou ik terug naar de winkel gaan. Want het is (als ik goed ben ingelicht) niet normaal bij verrekijkers. Bij geen garantie zou ik ook voor de optie van Tjeerd gaan.
Ligt het aan mij of zijn de eerste twee reacties op z'n zacht gezegd wat vreemd?
Zeker de opmerking over de 1 euro vind ik niet zo gepast, er zijn ook mensen die best iets beters zouden willen maar het gewoonweg niet kunnen betalen.
Buiten dat is de topic starter met dit soort antwoorden niet zo gebaat lijkt mij.
Zelf ken ik deze kijker niet dus ik kan je niet verder helpen, maar 100% lijkt mij het niet. Zolas hierboven genoemd lijkt me je te beroepen op de garantie het best.
Dit wilde ik gewoon even kwijt. _________________ Nikon fotogereedschap
Swarovski kijkgereedschap